Dagens gang

Morgenåbning

Vi åbner på Potteskåret hver dag kl 6:45, hvor børnene har mulighed for at komme inden de skal i skole.

Vi serverer lidt morgenmad frem til kl 7:45, i form af havregryn, cornflakes eller havregrød.

Kl. 7:55 bliver alle børn sendt i skole.

Skolesamarbejde

I samarbejde med skolen, har vi en fra Potteskåret tilknyttet hver klasse. Potteskårets personale er med nogle timer om ugen i skoletiden sammen med læreren. Derudover står vi for den Understøttende Undervisning og lektiecafé. Her på stedet kalder vi Understøttende Undervisning for værkstedsfag.

Eftermiddagen

Når børnene har fri fra skole åbner Potteskåret, og personalet sørger for at tjekke alle børn ind.

Vi har et bredt udbud af forskellige værksteder, hvor børnene selv kan vælge i hvilket omfang de ønsker at deltage i vores daglige aktiviteter.

Om eftermiddagen bliver børnene tilbudt et let måltid mad, som de selv er med til at forberede og servere.

Kl. 17:00 lukker vi og siger tak for i dag.